滴答滴答..时间不留人


Get your own Digital Clock

2009年9月8日星期二

今天是假期

9月7日 星期一 晴天

隔了好多天,都没有更新部落
也许真的都在忙吧
哈哈
难得今天是公共假期
学校没有课,又不用工作
真的爽
但是我却花了时间在做蛋糕
蛋糕这样东西呢
吃只需要几分钟
但是却花上很多时间去完成
所以只有我酱笨的人
才会一直花时间去做
哈哈
蛋糕的照片暂不公布
过了明天
我就会献丑PO上来了 哈哈


这几天Supervisor都没来上班
所以我们真的很放生
甚至连他不允许我们带进店里吃的雪糕
我都连续几天带进店里吃
但是我现在真得懂得何谓好景不长
明天,Supervisor就会开始回到工作岗位
我们也在不可能这样放生
我会怀念这段日子的
哈哈
Supervisor不在的昨天
我的Sales也比平常好的
我一个晚上就做了八百多元的生意
真的超爽
要是这些钱是带进我口袋
我真的不用那么烦恼了
可惜不是
所以,就只能对着那些数字
空满足
但是,这次老婆考试的成绩
却不是空满足的哦
老婆这次考试拿了全班第一
真的不服他之前那么努力
当我知道这个消息过后
我也真为她高兴呢
哈哈
可惜我自己的考试成绩
却没有他那么好
怪就只能怪自己
下次一定要考好一点
绝对不可以输给老婆
哈哈
××SHARING××
I can almost see it.
That dream I'm dreamin' but
There's a voice inside my head saying
you'll never reach it.
Every step I'm taking.
Every move I make feels
Lost with no direction.
My faith is shakin.But I,
I gotta keep tryin.
Gotta keep my head held high.
There's always gonna be another mountain.
I'm always gonna wanna make it move.
Always gonna be an uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose.
Ain't about how fast I get there.
Ain't about what's waitin on the other side.
It's the climb.
The struggles I'm facing.
The chances I'm taking.
Sometimes might knock me down but
No I'm not breaking.
I may not know it
But these are the moments that
I'm gonna remember most, yeah.
Just gotta keep going.And I,
I gotta be strong.
Just keep pushing on 'cause,
There's always gonna be another mountain.
I'm always gonna wanna make it move.
Always gonna be an uphill battle
But Sometimes I'm gonna have to lose.
Ain't about how fast I get there.
Ain't about what's waitin on the other side.
It's the climb.
Yeah-yeah
There's always gonna be another mountain.
I'm always gonna wanna make it move.
Always gonna be an uphill battle
Sometimes you're gonna have to lose.
Ain't about how fast I get there.
Ain't about what's waitin on the other side.
It's the climb.
Yeah-yeah-yea
Keep on moving,Keep climbing,
Keep the faith,Baby.
It's all about,It's all about the climb.
Keep your faith,Keep your faith.
Whoa, O Whoa.

没有评论:

发表评论

关注者